kärlek är en jävla fitta.

Skapade den här bloggen endast för att få skriva av mig. Jag har så mycket känslor som jag måste försöka hantera, helt själv dessutom.
Kärlek är det underbaraste en människa kan få uppleva tillsammans med en annan människa.
Att få känna sig speciell på alla sätt och vis och veta att personen i fråga verkligen tycker om en för den man är.
Allt det kan försvinna på en sekund, att slänga iväg ett sånt fint förhållande som vi hade visar bara vad du är för någon.

Det gör ont att det är jag som ska lida för något som någon annan har gjort. Varför är det jag som ska behöva ligga sömnlös om nätterna och gråta tills jag skriker? Varför är det jag som ska behöva känna smärtan i mitt bröst och kniven i magen varje gång jag ser dig? Känner du likadant? Har du någonsin känt likadant som jag gjorde/gör för dig?
Jag ljuger om jag säger att jag inte älskar dig längre, för dessa känslor jag har försvinner inte så lätt.
Men jag försöker, jag försöker komma över dig. Jag måste försöka jobba upp från botten igen. Det är jobbigt, men jag har så otroligt fina vänner som alltid hjälper mig och som alltid finns vid min sida.
Men just nu vill jag bara ligga i dina armar i din säng och känna dina fingrar cirkulera i mitt hår. Att få höra ditt skratt och veta att du skrattar med mig och ligger här med mig och ingen annan.
Om jag skulle vetat att det här skulle hända så plötsligt skulle jag tagit vara mer på vår tid tillsammans, för den var verkligen underbar.
Alla minnen vi har tillsammans är det bästa jag någonsin fått uppleva och det är jag tacksam för. Men varför kan det inte få fortsätta så för? Varför kan det inte vara vi förevigt?

Ett stort frågetecken som finns i mitt huvud, som jag bär med mig vart jag än går. Jag försöker klara mig utan dig, jag skrattar och ler, men det är bara en fasad. Bakom leendet döljer sig en svag liten tjej som inte vet vad hon vill längre.
Hon vet varken vad som är rätt eller fel och vill bara att allt ska vara en mardröm. Att hon snart ska vakna upp och inse att hon fortfarande har dig vid sin sida.
Men jag har kommit underfund med att det aldrig kommer hända mer, det kommer aldrig vara du och jag mer. För du orkar inte kämpa, du vill inte kämpa för det här.
Men just nu kan jag bara säga att du kommer ALDRIG hitta en tjej som älskar dig så mycket som jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0