12 maj.

Det var längesen jag kikade in här och skrev.
Det har hänt så otroligt mycket. Vi försökte, det gick åt helvete. Du gjorde ingenting åt det, du tog inte tag i situationen.
Jag var sömnlös på tre veckor, det kom rykten. Rykten som jag fortfarande inte vet om de är sanna, men förhoppningsvis ljuger du inte för mig.
Du förstod sedan, hur jävla mycket allt betydde för dig, hur mycket jag gjorde för dig, och hur bra vi har det tillsammans.
Så vad ska man säga? We're back on track igen. Det känns bra, ursäkta, men det känns för jävla bra.
Jag har aldrig mått så bra som när jag är med dig, det vet du om. Jag gör allt för att det här ska fungera & nu när du visar att du också gör det. Så blir allt lättare.
Jag är så tacksam för mina vänner, ni har vart ett sånt sjukt bra stöd och jag älskar er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0