älskling

Det klart att jag orkar kämpa för dig, det klart älskling, det ska vara du och jag, det vi båda om.
Men du måste också kämpa, jag har verkligen inga krav på dig så känn ingen press, men du måste visa att du vill samma som mig.
Jag tror jag mår dåligt, bara för att jag har förhoppningar på att du ska ge mig lika mycket som jag ger dig. Men jag vet att det aldrig kommer att hända, men jag trivs såhär.
Jag trivs i ditt sällskap och jag gör allt för dig. Men jag vill inte bli tagen i andra hand hela tiden. Jag har insett själv nu att det inte fungerar. Jag kan inte vara den du ringer när du har tråkigt och alla dina planer har gått i kras.
Även fast jag vill, så fungerar det inte. Jag vill vara din första plan någon gång.
Jag vet älskling, att du har fått massor med nya kompisar och jag är jätteglad för din skull. Men om du verkligen vill att vårat förhållande ska fungera, så får du inte glömma bort mig.
Varför ska jag ge bort hela mig själv, en gång till, och sen bli tagen i andra hand? Det är inte såhär jag vill ha det.
Jag vet älskling, att du är osäker, jag vet det. Men jag vet även att du vill det här lika mycket som jag vill, men du vet inte hur du ska bära dig åt.
Jag vet älskling, att vi klarar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0